(Ne) noriu dirbti auklėtoju

 

           Su spalio mėnesiu atkeliauja ir Tarptautinė mokytojų diena. Tą dieną susimąstai, kiek tau pačiam yra svarbus tavo pasirinkimo kelias. Kiek reikia sudėlioti minčių, surinkti idėjų, būti kūrybingam, atsakingam, kad pateisintum savo pasirinkimo kelią ir mažųjų draugų viltis – darželyje atrasti antrąją mamą, įsišaknyti ir auginti šakas. Norėdamos, kad suprastų koks šis darbas  ir vertintų mūsų atsidavimą mažiesiems organizavome akciją „(Ne)noriu dirbti auklėtoju“.

        Spalio 3 dienos rytą į lopšelį-darželį skubėjo tėveliai-auklėtojai galintys ir norintys išbandyti pedagoginio darbo skonį. Tėveliai-auklėtojai iš anksto buvo supažindinti su dienos režimu, ugdomosios veiklos gudrybėmis, aptarti auklėjimo metodai ir kt.. Tėveliai skirstėsi darbo laiką po keletą valandų ir po 2 dirbti vienu metu. Buvo smagu matyti, kad pedagoginio darbo išbandymą pasirinko ne tik mamytės, bet atsirado ir drąsių tėvelių. Malonu buvo girdėti, kad tėveliai labai atsakingai ruošėsi darbui su mažaisiais. Jie vaidino, skaitė pasakas, piešė, gamino sveikinimus auklėtojoms, organizavo žaidimus ir vaišino atneštomis vaišėmis. Vaikams tai buvo įsimintina diena. Dirbę tėveliai suvokė pedagoginio darbo ypatumus, koks tai yra sunkus kasdieninis darbas reikalaujantis pastangų, gebėjimų, meilės, kad iš jo išaugtų asmenybė, nes tik ikimokykliniame amžiuje galime tai išugdyti.

       Visiems tėveliams-auklėtojams praleisti keletą valandų su daugybe vaikų  buvo didžiulė patirtis, išbandymas, malonumas. Kitiems teko įdėti daug pastangų ir parodyti kūrybiškumo gebėjimus, kaip suvaldyti aktyvius vaikus, kaip ir kuo sudominti, kad nekiltų grupėje chaosas.

      Dėkojame visiems tėveliams, kurie prisijungė prie mūsų akcijos, kurie nepabūgo sunkumų ir išbandymų, bet tapo supratingesni pedagogų atžvilgiu.

 

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Roma Kasparavičienė

 [nggallery id=61]